MVO

Voor bestaande reclame-uitingen en bewegwijzering bij onze klanten is het verlengen van de gebruiksduur ons uitgangspunt. Niet vervangen maar hergebruik/aanpassen aan veranderende omstandigheden is ons motto waardoor energie en grondstoffen gespaard worden. Veel basismaterialen die wij gebruiken worden in handelsmaten geleverd, wij combineren zo optimaal mogelijk om restafval tot een minimum te beperken. Afval dat toch ontstaat wordt strikt gescheiden verzameld en verantwoord afgevoerd. Bedrijfskleding en relatiegeschenken die wij leveren komen uitsluitend van fabrikanten die de veiligheid en verantwoordde arbeidsomstandigheden in hun productieketens hebben gewaarborgd. Leveranciers van bedrijfskleding dienen tevens het ‘Accord on Building and Fire Safety in Bangladesh’ te hebben ondertekend.

Wij hebben “omdat het ook verantwoord kan“ als motto. Ons kantoor/woonhuis en werkplaats zijn voorzien van het maximaal aantal mogelijke zonnepanelen, hierdoor wekken wij 70% van onze energiebehoefte verantwoord op en reduceren onze footprint. de meeste kilometers rijden wij in onze plug in hybride auto met een Co2 uitstoot van slechts 27 gr/km. Zodra de actieradius van een 100% elektrische bestelauto dit mogelijk maakt zal onze bestelauto vervangen worden door deze 100% elektrische variant.